Analýza marketingového mixu kulturní akce – Martin Pavlát
Martin Pavlát
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu kulturní akce
Marketing Mix Analysis of Cultural Event
Anotace:
Tématem této bakalářské práce byla zvolena analýza marketingového mixu kulturní akce Lichnovské slavnosti. Cílem práce bylo analyzovat aktuální stav marketingového mixu této kulturní akce Na základě výsledků analýzy bylo pořadateli navrhnuto několik doporučení, jak by mohl zlepšit marketingový mix této kulturní akce. Např. aby byl hudební program kulturní akce založen především na popové a hip – hopové …víceAbstract:
Like a topic of this bachelor thesis was analysis of marketing mix of cultural event "Lichnovské slavnosti". Like a target had choosen analysis of actual marketing mix of this culture event. After analysis i proposed a few recommendation, like for example. change a musical program of this culture event (pop and hip - hop and rap music). Results of this bachelor thesis should be a benefits primarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113074
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Marketing kulturních akcí ve městě Bílina
Blanka VLÁSKOVÁ -
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Modern approach to Survival Analysis
Lukáš Boček