Specifika a trendy ve vývoji čínské spotřeby luxusních statků – Barbora Hopp
Barbora Hopp
Master's thesis
Specifika a trendy ve vývoji čínské spotřeby luxusních statků
Specifics and trends in the development of Chinese luxury consumption
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá luxusní čínskou spotřebou a jejími trendy doma a v zahraničí. Cílem je identifikování hlavních faktorů vedoucích k vyšší čínské spotřebě luxusních statků, dále vymezení dopadů spotřeby luxusního zboží na postavení čínského spotřebitele ve společnosti, s důrazem na aktuální trendy a situaci (tj. ve 21. století). Diplomová práce je zpracována metodou analýzy dostupných …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on luxury Chinese consumption and its trends at home and abroad. The aim is to identify the main factors leading to a higher Chinese luxury goods consumption to define the impact of luxury goods consumption on the social status of Chinese consumers in society, with emphasis on current trends and situations (i. e. in the 21st century). The diploma thesis is processed by the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85071
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
- Vedúci: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85071
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior
Yabing Li -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Xiaorui Wang -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
Luxusní zboží a jeho specifika na čínském trhu
Kristýna Poláčková -
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
The Impact of children on household consumption structure in China
Ruixi Zhong