Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER – Lenka ZBOŘILOVÁ
Lenka ZBOŘILOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER
A Proposal How to Improve Marketing Communication of The Multimedia Festival MIXER
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace multimediálního festivalu MIXER. Festival je pořádán studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny pojmy a teoretické poznatky z marketingového prostředí zaměřené především na marketingové komunikace. Cílem praktické části je představit festival. Provést …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to propose an improvement of marketing communication of the multimedia festival MIXER. The festival is organized by the Tomas Bata University students and takes place in Zlin. The bachelor's thesis is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part involves important terms and a literature review relating to marketing environment, mainly the topics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zverejniť od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZBOŘILOVÁ, Lenka. \textit{Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ylx97k/.
Jak správně citovat práci
ZBOŘILOVÁ, Lenka. Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová