Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích – Bc. Petra Medková
Bc. Petra Medková
Bakalářská práce
Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích
Customer loyalty programs in the hotel chains.
Anotace:
Medková, P. Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato bakalářská práce se věnuje zákaznickým věrnostním programům v oblasti hotelových řetězců. První část stanovuje cíle a metodiku práce. V druhé části jsou popsána teoretická východiska, týkající se cestovního ruchu, řízení klientské věrnosti a hotelnictví. Ve třetí části je …víceAbstract:
Medková, P. Customer loyalty programs in the hotel chains. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.This bachelor thesis occupies with customer loyalty programs in hotel chains. The first part defines targets and methodology of this thesis. In the second part are described the theoretical dates for tourism, customer relantionship management and hotel industry. In the third part is analysed particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Lenka Wawrzaczová -
Analýza zákaznické věrnosti značky Apple
Romana Smolková -
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Martin Fous -
Řízení vztahu se zákazníkem ve vybraném subjektu
Eliška Talafousová -
Řízení vztahu se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu
Aneta Toušková -
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
Mystery shopping jako nástroj řízení
Gabriela Janoušková -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Michaela Klomfarová