Customer satisfaction and how to measure it (case study) – Huong Thanh Duong
Huong Thanh Duong
Bakalářská práce
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prokázat klíčové faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníků a zjistit, jak ji zvýšit. V teoretické části je nejprve popsán zákazník a dále se zabývá jeho spokojeností a loajalitou. Následně je zde zmíněn také zákaznický servis. Druhá kapitola teoretické části se zabývá metodikou používanou pro zjišťování spokojenosti zákazníků. Spokojenost zákazníků se měří pomocí …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to demonstrate key factors that influence customer satisfaction and find out how to increase. The theoretical part contains the description of the customer, customer satisfaction and loyalty, as well as customer service. The second chapter of the theoretical part looks at the methodology used to measure customer satisfaction. Customer satisfaction is measured using …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka