Nákup potravin na e-shopu v závislosti na uživatelské přívětivosti jeho internetových stránek – Bc. Tereza Večerková
Bc. Tereza Večerková
Master's thesis
Nákup potravin na e-shopu v závislosti na uživatelské přívětivosti jeho internetových stránek
Buying food at the e-shop, depending on the user's affability of its website
Abstract:
Diplomová práce se zabývá narůstajícím fenoménem internetových obchodů v České republice. Zaměřuje se na e-shopy s potravinami a dává si za cíl zjistit jejich uživatelskou přívětivost pro zákazníky pomocí výzkumu na dvou vzorových internetových obchodech. Teoretická část informuje o prostředí internetových obchodů a marketingových nástrojích. Teoretická průprava rovněž zahrnuje podrobné seznámení se …moreAbstract:
This thesis deals with an increasing phenomenon of internet shops in the Czech Republic. It focuses on food e-shops with aim to find out their user amiability to customers by means of research of two sample internet shops.Theoretical part informs of internet shops environment and marketing instruments. Theoretical preparation also includes detailed acquaintance with user manual for the eye camera and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEČERKOVÁ, Tereza. \textit{Nákup potravin na e-shopu v závislosti na uživatelské přívětivosti jeho internetových stránek}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ymc4sl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Project Management
Theses on a related topic
-
Eye tracking pomocí kamery The Eye Tribe
Jan Novotný -
Verifikace efektivnosti plan-o-gramu prostřednictvím eye trackingu
Michaela KARPÍŠKOVÁ -
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Kateřina Molišová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Eye tracking v marketingové komunikaci: Analýza nabídek bankovních produktů
Tomáš Paďour -
Využití Eye Trackingu pro stanovení způsobů řešení vybraných fyzikálních úloh žáky základní školy.
Xenie VALUŠÁKOVÁ -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Simona Andoniadisová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights