Nákup potravin na e-shopu v závislosti na uživatelské přívětivosti jeho internetových stránek – Bc. Tereza Večerková
Bc. Tereza Večerková
Diplomová práce
Nákup potravin na e-shopu v závislosti na uživatelské přívětivosti jeho internetových stránek
Buying food at the e-shop, depending on the user's affability of its website
Anotace:
Diplomová práce se zabývá narůstajícím fenoménem internetových obchodů v České republice. Zaměřuje se na e-shopy s potravinami a dává si za cíl zjistit jejich uživatelskou přívětivost pro zákazníky pomocí výzkumu na dvou vzorových internetových obchodech. Teoretická část informuje o prostředí internetových obchodů a marketingových nástrojích. Teoretická průprava rovněž zahrnuje podrobné seznámení se …víceAbstract:
This thesis deals with an increasing phenomenon of internet shops in the Czech Republic. It focuses on food e-shops with aim to find out their user amiability to customers by means of research of two sample internet shops.Theoretical part informs of internet shops environment and marketing instruments. Theoretical preparation also includes detailed acquaintance with user manual for the eye camera and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČERKOVÁ, Tereza. \textit{Nákup potravin na e-shopu v závislosti na uživatelské přívětivosti jeho internetových stránek}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymc4sl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Eye tracking pomocí kamery The Eye Tribe
Jan Novotný -
Verifikace efektivnosti plan-o-gramu prostřednictvím eye trackingu
Michaela KARPÍŠKOVÁ -
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Kateřina Molišová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Eye tracking v marketingové komunikaci: Analýza nabídek bankovních produktů
Tomáš Paďour -
Využití Eye Trackingu pro stanovení způsobů řešení vybraných fyzikálních úloh žáky základní školy.
Xenie VALUŠÁKOVÁ -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Simona Andoniadisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva