Markéta Kohnová
Master's thesis
Marketing of non-profit organisations
Marketing neziskových organizací
Abstract:
Marketing v neziskových organizacích, jako nedílná součást obchodní strategie a plánu, vždy představoval jedno z klíčových témat. V neziskových organizacích však stále přetrvává určitá zdrženlivost k tomuto tématu a marketing je obvykle vnímán jako něco nepotřebného či dokonce jako plýtvání často omezených finančních prostředků. Tato práce je reakcí na tento náhled a naopak pojednává o důležitosti …moreAbstract:
Marketing has always been a key subject in commercial organisations, being an integral part of the business strategy and plans. In the non-profit sector, there is still a reticence towards the subject, often seen as either unnecessary or even a waste of the often very limited financial resources. As a reaction to that, this work discusses the importance and use of marketing in non-profit organisations …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8987
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2009
- Supervisor: Zuzana Khendriche Trhlínová
- Reader: Lucie Hrusová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8987
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Hospodářská politika a správa / Regionalistika a veřejná správa
Theses on a related topic
-
Vliv dotačních programů EU na české neziskové organizace
Aneta Vondrová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Založení a provoz neziskové organizace
Alice Koubová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Pavla Vránová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Ondrejova Acharayeva Ondrejova Acharayeva -
Zhodnocení hospodaření a sestavení rozpočtu vybrané neziskové organizace
Barbora Hudziecová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová