Ing. Václav Krátký

Bakalářská práce

Případová studie marketingové kampaně

Marketing campaign case study
Anotace:
Marketingová kampaň je klíčovým pilířem marketingového mixu. Do značné míry určuje výsledek marketingového snažení obchodního subjektu. Proto je nezbytně nutné věnovat přípravě, plánování a realizaci jakékoli marketingové a reklamní kampaně náležitou pozornost a učit se z úspěchů i neúspěchů předchozích kampaní. Tato práce se zabývá teorií přípravy kampaně a na studii reklamní kampaně značky Dove ukazuje …více
Abstract:
Marketing campaign is a key pillar of marketing mix. It largely determines the results of marketing effort of a business entity. Therefore it’s vital to carefully plan, prepare and execute each marketing and advertising campaign and to learn from success or failures of previous campaigns. This thesis is about theory of advertising campaign preparation and shows how final campaign can work as a whole …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní