Případová studie marketingové kampaně – Ing. Václav Krátký
Ing. Václav Krátký
Bakalářská práce
Případová studie marketingové kampaně
Marketing campaign case study
Anotace:
Marketingová kampaň je klíčovým pilířem marketingového mixu. Do značné míry určuje výsledek marketingového snažení obchodního subjektu. Proto je nezbytně nutné věnovat přípravě, plánování a realizaci jakékoli marketingové a reklamní kampaně náležitou pozornost a učit se z úspěchů i neúspěchů předchozích kampaní. Tato práce se zabývá teorií přípravy kampaně a na studii reklamní kampaně značky Dove ukazuje …víceAbstract:
Marketing campaign is a key pillar of marketing mix. It largely determines the results of marketing effort of a business entity. Therefore it’s vital to carefully plan, prepare and execute each marketing and advertising campaign and to learn from success or failures of previous campaigns. This thesis is about theory of advertising campaign preparation and shows how final campaign can work as a whole …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/myu7w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Linda HODÍKOVÁ -
Krása bez věkového limitu - analýza Kampaně za skutečnou krásu
Lenka Korbelová -
Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily
Tomáš Kučera -
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
Aneta Randulová -
Marketingová kampaň České federace potravinových bank
Marcela Mráčková -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Matěj Havlíček -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Lenka Grundová