Ing. Václav Krátký

Bachelor's thesis

Případová studie marketingové kampaně

Marketing campaign case study
Abstract:
Marketingová kampaň je klíčovým pilířem marketingového mixu. Do značné míry určuje výsledek marketingového snažení obchodního subjektu. Proto je nezbytně nutné věnovat přípravě, plánování a realizaci jakékoli marketingové a reklamní kampaně náležitou pozornost a učit se z úspěchů i neúspěchů předchozích kampaní. Tato práce se zabývá teorií přípravy kampaně a na studii reklamní kampaně značky Dove ukazuje …more
Abstract:
Marketing campaign is a key pillar of marketing mix. It largely determines the results of marketing effort of a business entity. Therefore it’s vital to carefully plan, prepare and execute each marketing and advertising campaign and to learn from success or failures of previous campaigns. This thesis is about theory of advertising campaign preparation and shows how final campaign can work as a whole …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní