Ing. Václav Krátký
Bachelor's thesis
Případová studie marketingové kampaně
Marketing campaign case study
Abstract:
Marketingová kampaň je klíčovým pilířem marketingového mixu. Do značné míry určuje výsledek marketingového snažení obchodního subjektu. Proto je nezbytně nutné věnovat přípravě, plánování a realizaci jakékoli marketingové a reklamní kampaně náležitou pozornost a učit se z úspěchů i neúspěchů předchozích kampaní. Tato práce se zabývá teorií přípravy kampaně a na studii reklamní kampaně značky Dove ukazuje …moreAbstract:
Marketing campaign is a key pillar of marketing mix. It largely determines the results of marketing effort of a business entity. Therefore it’s vital to carefully plan, prepare and execute each marketing and advertising campaign and to learn from success or failures of previous campaigns. This thesis is about theory of advertising campaign preparation and shows how final campaign can work as a whole …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/myu7w/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Linda HODÍKOVÁ -
Krása bez věkového limitu - analýza Kampaně za skutečnou krásu
Lenka Korbelová -
Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily
Tomáš Kučera -
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
Aneta Randulová -
Marketingová kampaň České federace potravinových bank
Marcela Mráčková -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Matěj Havlíček -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Lenka Grundová