On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO – Michaela Maslowská
Michaela Maslowská
Bakalářská práce
On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO
On.line marketing and social networs - their usage in markrting on the example od dance studio Naboso
Anotace:
Bakalářká práce se zabývá možnosti propagace retailové firmy na sociálních sítích, kterou demonstruje na příkladu tanečního studia Naboso, jež autorka propaguje po dobu několika měsíců na Facebooku.Práce je rozdělena do tří částí - první se věnuje on-line marketingu v teoretické rovině, druhá popisuje sociální sítě a snaží se o porovnání jejich využití v marketingu, třetí se zaobírá projektem propagace …víceAbstract:
The thesis focuses on the promotion possibilities for a retail company on the social networks, which is demonstrated on the example of the dance studio Naboso, which had been promoted for a couple of months on Facebook. The thesis is divided into three parts - first describes on - line marketing theoretically, second describes social networks and compares their usage in marketing, third focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25627
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti
Natálie Kubátová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada