On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO – Michaela Maslowská
Michaela Maslowská
Bachelor's thesis
On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO
On.line marketing and social networs - their usage in markrting on the example od dance studio Naboso
Abstract:
Bakalářká práce se zabývá možnosti propagace retailové firmy na sociálních sítích, kterou demonstruje na příkladu tanečního studia Naboso, jež autorka propaguje po dobu několika měsíců na Facebooku.Práce je rozdělena do tří částí - první se věnuje on-line marketingu v teoretické rovině, druhá popisuje sociální sítě a snaží se o porovnání jejich využití v marketingu, třetí se zaobírá projektem propagace …moreAbstract:
The thesis focuses on the promotion possibilities for a retail company on the social networks, which is demonstrated on the example of the dance studio Naboso, which had been promoted for a couple of months on Facebook. The thesis is divided into three parts - first describes on - line marketing theoretically, second describes social networks and compares their usage in marketing, third focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25627
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Milan Postler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASLOWSKÁ, Michaela. \textit{On-line marketing a~sociální sítě - jejich využití v~marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ymoa9i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25627
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti
Natálie Kubátová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada