Pavel VYBÍRAL

Bakalářská práce

Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ

The Effectiveness of the Low-Cost Communication Campaign Targeted to Candidates for the Full-Time Undergraduate Degree Program
Anotace:
Situace v českém vzdělávacím systému je dlouhodobě neudržitelná. Za poslední desetiletí se musí stále více univerzit potýkat s klesajícím zájmem o své studijní programy ze stran uchazečů. Samotná podstata problému spočívá v krátkozraké vzdělávací politice, která nebrala v úvahu demografický vývoj a jeho implikace do budoucna. Výsledkem je stav, kdy zde jednoduše není dostatek studentů k obsazení všech …více
Abstract:
The situation in the Czech educational system is no longer sustainable. For the last decade more and more universities have to face an increasing lack of interest in their study pro-grams. The very essence of this problem lies in a shortsighted education policy which does not consider demographics and its related aspects in near future. The result is simple ? there are not enough students to occupy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYBÍRAL, Pavel. Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace