Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ – Pavel VYBÍRAL
Pavel VYBÍRAL
Bakalářská práce
Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ
The Effectiveness of the Low-Cost Communication Campaign Targeted to Candidates for the Full-Time Undergraduate Degree Program
Anotace:
Situace v českém vzdělávacím systému je dlouhodobě neudržitelná. Za poslední desetiletí se musí stále více univerzit potýkat s klesajícím zájmem o své studijní programy ze stran uchazečů. Samotná podstata problému spočívá v krátkozraké vzdělávací politice, která nebrala v úvahu demografický vývoj a jeho implikace do budoucna. Výsledkem je stav, kdy zde jednoduše není dostatek studentů k obsazení všech …víceAbstract:
The situation in the Czech educational system is no longer sustainable. For the last decade more and more universities have to face an increasing lack of interest in their study pro-grams. The very essence of this problem lies in a shortsighted education policy which does not consider demographics and its related aspects in near future. The result is simple ? there are not enough students to occupy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYBÍRAL, Pavel. \textit{Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymqmey/.
Jak správně citovat práci
VYBÍRAL, Pavel. Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konkurence ve veřejné dopravě v rámci Plzeňského kraje
Jakub LOUB -
Konkurence ve veřejné dopravě v rámci Plzeňského kraje
Jakub LOUB -
Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti
Robert Pelc -
Marketingová strategie v podnikání v realitách
Olena Matviichuk -
Vzdělávací politika a lidský kapitál
Pavel Straka -
Vývoj náhledu na inkluzivní vzdělávání v české vzdělávací politice
Vladimír Mička -
Sociální politika se zaměřením na vzdělávací politiku - kvalita vzdělávání v sekundární sféře vzdělávání.
Jan RŮŽIČKA -
Vzdělávací politika
Simona DVOŘÁKOVÁ