Nápadník aktivit zaměřený na tématiku jarního aspektu – Tereza STAŇKOVÁ
Tereza STAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Nápadník aktivit zaměřený na tématiku jarního aspektu
A set of activities focused on the topic of spring aspect
Anotace:
Hlavním cílem práce je vytvořit nápadník aktivit se zaměřením na vybraný jarní aspekt pro děti předškolního věku. Jednotlivé návrhy činností obsahují podrobné metodické popisy navržených aktivit, všechny potřebné učební opory, tak aby byly využitelné i dalšími pedagogy v prostředí mateřských škol a žádoucí mezipředmětové přesahy. Na základě evaluace v praxi byla popsána zpětná vazba k navrženým aktivitám …víceAbstract:
The main goal of the work is to create a book of activities focusing on a selected aspect of spring for children of preschool age. The individual activity proposals contain detailed methodical descriptions of the proposed activities, all the necessary teaching aids, so they can also be used by other teachers in the environment of kindergartens and desirable inter-subject overlaps. Based on the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zbyněk Vácha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Tereza. Nápadník aktivit zaměřený na tématiku jarního aspektu. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální program v přírodě Českosaského Švýcarska
Martina Lančaričová -
Environmentální programy ve výtvarné výchově
Kateřina FILINGEROVÁ -
Příprava a realizace celotáborové hry s prvky environmentální výchovy pro žáky mladšího školního věku
Jakub Hřebík -
NTC systém učení v mateřské škole
Drahomíra Fišerová -
Mateřská škola
Tomáš Vejr -
Principy mezigeneračního učení v prostředí mateřské školy při rozvoji předčtenářské gramotnosti
Kateřina Hanušová -
Aplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské škole
Markéta TÁBORSKÁ -
Využití metody prožitkového učení v mateřské škole
Zuzana NOVÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
4. 4. 2023