Petra Nováková

Bachelor's thesis

Vliv slevových portálů na image ubytovacích a stravovacích zařízení

Group buying effects on lodging industry and food and beverage services
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o slevových portálech a jejich vlivu na image ubytovacích a stravovacích zařízení. První kapitola je věnována jejich vývoji a současném stavu v České republice. Další kapitola je zaměřena na prezentaci stravovacích a ubytovacích zařízení na slevových portálech. Poslední kapitola je věnována praktickému průzkumu a přináší zajímavé poznatky od provozovatelů, kteří s tímto …more
Abstract:
This bachelor thesis is about group buying and its effects on image of lodging industry and F&B services. First chapter describes history of group buying and contemporary situation of group buying in the Czech Republic. Next one deals with hotels, motels, guest houses, restaurants and their way of promoting on group buying websites. Last chapter is about practical research, most of all about questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Jiřina Jenčková
  • Reader: Zdenka Petrů

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46138