Patrik Rychlý

Bachelor's thesis

Význam celebrity v propagaci značek.

The Role of Celebrity in Brand Promotion.
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá zejména pojmem celebrita a jejím využitím v marketingovém odvětví. Dále je zpracována rešerše odborné literatury, která se zabývá psychologií reklamy a toho, jak na společnost působí různé psychologické aspekty. V této části jsou taktéž vymezeny metody analýzy a lze zde najít metodiku práce spolu s výzkumnými otázkami. V části praktické je představena celebrita …viac
Abstract:
The theoretical part of this thesis talks mostly about the term of celebrity and its use in the marketing industry. What follows is a research on literature focused on advertising psychology and the way specific psychological aspects affect people. In this part there are also defined methods of analysis and the work methology together with research questions can be found there. In the practical part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rychlý, Patrik. Význam celebrity v propagaci značek.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe