Patrik Rychlý
Bachelor's thesis
Význam celebrity v propagaci značek.
The Role of Celebrity in Brand Promotion.
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá zejména pojmem celebrita a jejím využitím v marketingovém odvětví. Dále je zpracována rešerše odborné literatury, která se zabývá psychologií reklamy a toho, jak na společnost působí různé psychologické aspekty. V této části jsou taktéž vymezeny metody analýzy a lze zde najít metodiku práce spolu s výzkumnými otázkami. V části praktické je představena celebrita …moreAbstract:
The theoretical part of this thesis talks mostly about the term of celebrity and its use in the marketing industry. What follows is a research on literature focused on advertising psychology and the way specific psychological aspects affect people. In this part there are also defined methods of analysis and the work methology together with research questions can be found there. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rychlý, Patrik. Význam celebrity v propagaci značek.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček