Obsahová analýza závěrečných prací na brněnské muzeologii v letech 1968-2008 – Bc. Jaroslava Moravcová, DiS.
Bc. Jaroslava Moravcová, DiS.
Master's thesis
Obsahová analýza závěrečných prací na brněnské muzeologii v letech 1968-2008
The Content Analysis of Thesis at the Brno's Chair of Museology in Years 1968-2008
Anotácia:
Práce se zabývá obsahovou analýzou závěrečných prací na brněnské muzeologii v letech 1968-2008. První část je věnována teorii, metodám analýzy a vysvětlení základních pojmů. Druhá část je zaměřena již na samotnou obsahovou analýzu prací. Práce obsahuje početné tabulky a grafy pro lepší orientaci. Třetí část je věnována obsahové analýze závěrečných prací s tematikou muzejního public relations. Součástí …viacAbstract:
This work is focused on content analysis of thesis at the Brno´s chair of museology in years 1968-2008. The first part is attend to theory, method of analysis and explication basic conception. The second part is engaged in herself content analysis of thesis. The work contain tables and graphs for better orientation . Last part is engaged in content analysis of thesis with museum public relations themes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i8a34/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Lucie Jagošová, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Historical Sciences / Museology
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Využití Public Relations v marketingové komunikaci zdravotnického zařízení
Kateřina GRUSOVÁ -
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Martina Ottová -
Workplace relations as an important factor in human resource management
Martina Zelená -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Public relations
Lucie ZLATUŠKOVÁ