Bc. Veronika Smolíková

Bakalářská práce

Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posoudit způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě. K tomuto účelu jsem si vybrala společnost STNESOX, spol. s r.o., která se zabývá již od roku 1998 opravou a prodejem nákladních vozidel značky MAN. V teoretické části charakterizuji čtyři zásadní okruhy, mezi které patří komunikace, public relations, komunikační strategie a posledním okruhem …více
Abstract:
The goal of this bachelor work is to judge the ways of the communication with a customer as a PR strategy in the chosen firm. For this purpose I chose the company called STN-ESOX, LLC, which has occupied with repairs and sales of lorries with the make MAN since 1998. In the theoretical part I characterize four principal spheres - the communication, public relations, the communication strategies and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Helena Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku