Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě – Bc. Veronika Smolíková
Bc. Veronika Smolíková
Bakalářská práce
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posoudit způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě. K tomuto účelu jsem si vybrala společnost STNESOX, spol. s r.o., která se zabývá již od roku 1998 opravou a prodejem nákladních vozidel značky MAN. V teoretické části charakterizuji čtyři zásadní okruhy, mezi které patří komunikace, public relations, komunikační strategie a posledním okruhem …víceAbstract:
The goal of this bachelor work is to judge the ways of the communication with a customer as a PR strategy in the chosen firm. For this purpose I chose the company called STN-ESOX, LLC, which has occupied with repairs and sales of lorries with the make MAN since 1998. In the theoretical part I characterize four principal spheres - the communication, public relations, the communication strategies and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m1dcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Helena Kolářová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLÍKOVÁ, Veronika. \textit{Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/yn1unr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
Anna Zázvorková -
The ways of improving the efficiency of the import substitution in the agrifood sector
Svetlana Belykh -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Public relations and advertising as marketing tools
Anna Netrefová -
Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Ľubomír KĽÚČIK -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková