Strategie získání klientů pro firmu Vaneš Fashion – Markéta Vanešová
Markéta Vanešová
Bachelor's thesis
Strategie získání klientů pro firmu Vaneš Fashion
Strategies for attracting clients for Vaneš Fashion
Anotácia:
Bakalářská prace se věnuje online marketingové komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku, který formu online marketingové komunikace nevyužívá dostatečně. Cilem prace je navrzeni efektivní online komunikacni strategie pro sociální sítě, především pro Instagram, k získání klientů z řad uživatelů sociálních sítí. Strategie je vypracována pro českou slow fashion firmu Vaneš Fashion, jejíž obchodní …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with online marketing communication on social networks of a selected company, which does not make sufficient use of the form of online marketing communication. The aim of this work is to design an effective online communication strategy for social networks, especially for Instagram, to gain clients from a number of social network users. Strategy is developed for the Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vanešová, Markéta. Strategie získání klientů pro firmu Vaneš Fashion. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / odbor:
Textile Marketing / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka -
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Lucie Kašparová -
Marketingová komunikace na internetu se zaměřením na online public relations
Tomáš Homola -
Komunikace vybrané firmy na internetu
Jan VODA -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace rodičů a adolescentů na téma pornografie a sexuální zneužívání na internetu
Iveta SURÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
17. 5. 2022