Aneta Ešnerová

Master's thesis

Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby

Supermarket's leaflets as a tool for generating overconsumption
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá nabídkovými letáky supermarketů v souvislosti s generováním nadspotřeby v české společnosti. Zaměřuje se na to, do jaké míry vybízí nabídkové reklamní letáky spotřebitele k návštěvě supermarketu a ke koupi zboží a na to, zda je tato koupě opravdu žádoucí a nezbytná. Hlavním cílem práce je přispět k rozšíření současného stavu poznání v dané oblasti a zároveň definovat …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the leaflets of supermarkets in connection with the generation of overconsumption in the Czech society. It focuses on the extent to which offer advertising leaflets encourage consumers to visit the supermarket and to buy goods and whether this purchase is really desirable and necessary. The main goal of this work is to contribute to the expansion of the current state of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 8. 2020
  • Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
  • Reader: Lucie Sára Závodná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81391