Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby – Aneta Ešnerová
Aneta Ešnerová
Master's thesis
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Supermarket's leaflets as a tool for generating overconsumption
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá nabídkovými letáky supermarketů v souvislosti s generováním nadspotřeby v české společnosti. Zaměřuje se na to, do jaké míry vybízí nabídkové reklamní letáky spotřebitele k návštěvě supermarketu a ke koupi zboží a na to, zda je tato koupě opravdu žádoucí a nezbytná. Hlavním cílem práce je přispět k rozšíření současného stavu poznání v dané oblasti a zároveň definovat …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the leaflets of supermarkets in connection with the generation of overconsumption in the Czech society. It focuses on the extent to which offer advertising leaflets encourage consumers to visit the supermarket and to buy goods and whether this purchase is really desirable and necessary. The main goal of this work is to contribute to the expansion of the current state of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81391
Thesis defence
- Date of defence: 19. 8. 2020
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Lucie Sára Závodná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Eva Havlasová -
Propagandistické letecké letáky za druhé světové války
Antonín ŠREJBER -
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Eva Havlasová -
Raně novohornoněmecké letáky v Království českém - Lingvistická analýza dvou raně novohornoněmeckých textů z doby zimního krále Fridricha Falckého
Marie Peerová -
Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
Petr Miklík -
Letáky, billboardy, další tištěná reklama a spotřebitel v České republice
Lenka Nábělková -
Efektivita grafického zpracování letáků z pohledu neuromarketingu
Olga Čermáková