Ing. Veronika Tomagová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie

Marketing strategy draft
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing strategy draft” in the theoretical part, is to define key theoretical knowledge, concerning the marketing strategy and strategic internal and external analysis of the company, according to specific problem of the thesis, which is expansion of the company to a new market. The goal of the practical part, based on the results of analysis relevant to the specified …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce „Návrh marketingovej stratégie“ v teoretickej časti je vymedzenie kľúčových teoretických poznatkov týkajúcich sa marketingovej stratégie a strategických vnútorných a vonkajších analýz podniku, ktoré sa vzťahujú ku konkrétnemu problému práce, ktorým je expanzia podniku na nový trh. Cieľom praktickej časti je formulácia návrhov marketingovej stratégie na základe výsledkov analýz …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management