Andrea Ježková
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí v e-commerce
Use of social media in e-commerce
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je představení marketingové komunikace na sociálních sítích e-commerce firmy. Teoretická část vymezuje základní pojmy sociálních sítí a jejich nástroje. Praktická část se zaměřuje na rozbor konkrétních reklam a organických příspěvků a navrhuje možnosti pohledu na marketingové sdělní. Cílem této bakalářské práce je porovnat různé platformy, typy reklam a druhy cílení a vytvořit …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the introduction of marketing communication on social networks of e-commerce companies. The theoretical part defines the basic concepts of social networks and their tools. The practical part focuses on the analysis of specific advertisements and organic posts and suggests ways to look at marketing communications. The aim of this bachelor thesis is to compare different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83363
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: Vilém Sklenák
- Reader: Antonín Pavlíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83363
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová