Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách – Ondřej Dolejš
Ondřej Dolejš
Bachelor's thesis
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Possibilities of Cinema 4D programe in creation of komplex 3D scene in videogames
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na využití programu Cinema 4D při zpracovávání komplexní 3D scény. Má za úkol provést čtenáře kompletním procesem. Teoretická část má za úkol čtenáři přiblížit možnosti 3D grafiky, a tak se zaměřuje na její historický vývoj, a na základní funkce programu Cinema 4D a problémy s nimi spjaté. Následně pak představí pokročilejší funkce programu, které jsou během procesu tvorby …moreAbstract:
This Bachelors thesis focuses on the usage of Cinema 4D in komplex 3D scene creation. The thesis aims to explain the whole process to its readers. The theoretical part of this thesis aims to explain the possiblities of 3D graphics to the readers. It focuses on its history, the basic functions of the Cinema 4D programe and the issues tied to its usage. This part later explains more komplex function …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85188
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Jan Bubeníček
- Reader: Václav Dušek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85188
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Herní engine a 3D v umělecké praxi
Jakub Krejčí -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš