Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově – Petra NEDVĚDOVÁ
Petra NEDVĚDOVÁ
Bakalářská práce
Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově
(na příkladu cílové skupiny seniorů)
Marketing in conditions of the Municipal Library in Litvinov
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce "Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově (na příkladu cílové skupiny seniorů)" bylo popsat a zhodnotit činnosti Klubu seniorů, zanalyzovat zájmy členů Klubu seniorů a navrhnout případná zlepšení. V první kapitole jsem se zabývala knihovnami v rámci odborné literatury, neziskového sektoru a marketingem knihoven. V další kapitole jsem se věnovala popisu historie …víceAbstract:
The aim of my thesis "Marketing in conditions of the Municipal Library in Litvinov (On the example of the target group of seniors)" was to describe and evaluate activities of the Senior Club and to analyze interests of members of the Senior Club and also to suggest possible improvements. In the first chapter I dealt with libraries in connection with the scientific literature, non-profit sector and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Petr Lebeda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEDVĚDOVÁ, Petra. Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
Eliška Zukalová -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková