Ing. Veronika Šilhanová
Bakalářská práce
Etické limity reklamy
Ethical limits in advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je poukázat na přítomnost pro spotřebitele z etického hlediska nebezpečné reklamy a nutnost regulace takové reklamy v zájmu zachování svobody jednotlivce a fungování společnosti. Práce se zabývá významem a rolí reklamy a etiky v dnešní společnosti. Dále také rozebírá podoby manipulativní a klamavé reklamy na hranici etiky a objasňuje, jakým způsobem jsou tyto v rozporu s …víceAbstract:
The goal of this Bachelor thesis is to highlight the presence of unethical advertising which is dangerous for consumers and the need to regulate such advertising in order to preserve the freedom of individuals and a normal functioning of the society. The work deals with the importance and role of advertising and ethics in today society. Further it also describes various forms of manipulative and misleading …víceKlíčová slova
Reklama etika neetická reklama reklamní manipulace lživá reklama reklamní polopravdy klamavá reklama zavádějící tvrzení právní regulace reklamy samoregulace reklamy Rada pro reklamu Kodex reklamy Zákon o regulaci reklamy Advertising ethics unethical advertising manipulation in advertising untruthful advertising advertising half-truths misleading advertising misleading claim legal advertising regulation the advertising self-regulation Advertising Board Advertising Code Advertisement Regulation Act
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sltnw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva