Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech – Krystsina KHILA
Krystsina KHILA
Bachelor's thesis
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
The analysis of language of commercial advertisements in russian newspapers and magazines
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with the analysis of language resources used in the advertising texts of the magazine "Avtomir". In the first chapter, we focused on the definition of commercial advertising and advertising discourse. Attention was focused on the structure of advertising texts and language resources. The second chapter presents the results of the analysis of language resources of 30 advertising …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou jazykových prostředků používaných v reklamních textem časopisu ?Avtomir?. V první kapitole jsme se soustředili na definici komerční reklamy a reklamního diskurzu. Pozornost byla zaměřena na strukturu reklamních textů a jakykové prostředky. Druhá kapitola představuje výsledky analýzy jazykových prostředků 30 reklamních textů.
Language used: Russian
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bohuslava Němcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KHILA, Krystsina. \textit{Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ynlebu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KHILA, Krystsina. Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech . Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
Krystsina KHILA -
Jazykové lexikální a stylistické prostředky ranního vysílání ve vybraných komerčních rozhlasových stanicích v České republice.
Michaela VETEŠNÍKOVÁ -
Specifické jazykové prostředky ve sportovním zpravodajství v České televizi a TV Nova
Barbora PECHAROVÁ -
Jazykové prostředky hudebních recenzí v týdeníku Reflex
Adéla Konečná -
Nespisovné jazykové prostředky a kultura mluveného projevu rozhlasových moderátorů
Filip KORYTA -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Reklamní text v cestovním ruchu (lázeňství) - lingvopragmatická analýza v rusko-českém srovnávacím plánu
Stanislava VOJTÍŠKOVÁ -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová