Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech – Krystsina KHILA
Krystsina KHILA
Bachelor's thesis
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
The analysis of language of commercial advertisements in russian newspapers and magazines
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with the analysis of language resources used in the advertising texts of the magazine "Avtomir". In the first chapter, we focused on the definition of commercial advertising and advertising discourse. Attention was focused on the structure of advertising texts and language resources. The second chapter presents the results of the analysis of language resources of 30 advertising …viacAbstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou jazykových prostředků používaných v reklamních textem časopisu ?Avtomir?. V první kapitole jsme se soustředili na definici komerční reklamy a reklamního diskurzu. Pozornost byla zaměřena na strukturu reklamních textů a jakykové prostředky. Druhá kapitola představuje výsledky analýzy jazykových prostředků 30 reklamních textů.
Jazyk práce: Russian
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bohuslava Němcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KHILA, Krystsina. Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech . Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
Krystsina KHILA -
Jazykové lexikální a stylistické prostředky ranního vysílání ve vybraných komerčních rozhlasových stanicích v České republice.
Michaela VETEŠNÍKOVÁ -
Specifické jazykové prostředky ve sportovním zpravodajství v České televizi a TV Nova
Barbora PECHAROVÁ -
Jazykové prostředky hudebních recenzí v týdeníku Reflex
Adéla Konečná -
Nespisovné jazykové prostředky a kultura mluveného projevu rozhlasových moderátorů
Filip KORYTA -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Reklamní text v cestovním ruchu (lázeňství) - lingvopragmatická analýza v rusko-českém srovnávacím plánu
Stanislava VOJTÍŠKOVÁ -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová