Pavlína Steinbocková

Bakalářská práce

Vnímání zero waste marketingu

Perception of Zero Waste marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje fenoménu zvaný Zero Waste z pohledu vnímání jeho použití jako marketingový nástroj. Cílem této práce je zmapovat povědomí o Zero Waste a jeho pravidlech. Dále také je za cíl zjistit faktory, které lid odrazují od tohoto lifestylu. Ve výzkumu byla použita metodika práce online skupinový rozhovor. Provedený rozhovor poskytuje nahlédnutí do respondentova osobního života …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon called Zero Waste from the point of view of perceiving its use as a marketing tool. The aim of this work is to map the awareness of Zero Waste and its rules. Furthermore, the aim is to find out factors that discourage people from this lifestyle. The research used the methodology of online group interview.The interview provides an insight into the respondent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.