Vnímání zero waste marketingu – Pavlína Steinbocková
Pavlína Steinbocková
Bakalářská práce
Vnímání zero waste marketingu
Perception of Zero Waste marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje fenoménu zvaný Zero Waste z pohledu vnímání jeho použití jako marketingový nástroj. Cílem této práce je zmapovat povědomí o Zero Waste a jeho pravidlech. Dále také je za cíl zjistit faktory, které lid odrazují od tohoto lifestylu. Ve výzkumu byla použita metodika práce online skupinový rozhovor. Provedený rozhovor poskytuje nahlédnutí do respondentova osobního života …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon called Zero Waste from the point of view of perceiving its use as a marketing tool. The aim of this work is to map the awareness of Zero Waste and its rules. Furthermore, the aim is to find out factors that discourage people from this lifestyle. The research used the methodology of online group interview.The interview provides an insight into the respondent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Anna Zwierzynová -
Corporate Social Responsibility ve velkých společnostech
Kateřina Vrabcová