Profese učitele jako životní poslání – Bc. Tereza BAREŠOVÁ
Bc. Tereza BAREŠOVÁ
Diplomová práce
Profese učitele jako životní poslání
Teaching profession as a life mission
Anotace:
Diplomová práce je věnována profesi učitele jako životnímu poslání a aspektům, které učitelské povolání doprovází. Teoretická část je rozdělena do šesti kapitol, ve kterých jsou popsány současné i dřívější poznatky z této problematiky. Kapitoly postupně pojednávají o výchově a vzdělávání ve 21. století, o změnách v pojetí profese pedagoga, o sebepojetí učitelů, sebepojetí obecně a faktory, které mohou …víceAbstract:
The thesis focuses on the teaching profession as a life mission and the aspects related to the teaching profession. The theoretical part is divided into six chapters describing some of the current and the past findings in this area. The chapters address teaching and education in the 21st century, the changes in the concept of the pedagogical profession, the self-concept of teachers, self-concept in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Sekera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAREŠOVÁ, Tereza. Profese učitele jako životní poslání. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kariéra učitele tělesné výchovy
Zuzana Lazarová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele
Lenka Zpěváková -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová -
Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák a žák - učitel
Ivana DANIELOVÁ