Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu – Bc. Markéta Vávrová
Bc. Markéta Vávrová
Diplomová práce
Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu
The role of human ressource in marketing management business property
Anotace:
Práce je zaměřena na úlohu lidských zdrojů v řízení firmy, řízení lidských zdrojů, komunikaci, týmovou práci, motivaci, budování loajality zaměstnanců, hodnocení pracovníků a způsoby hodnocení. V praktické části jsou zmíněny základní informace o historii a organizační struktuře společnosti STILL. Následně je v praktické části popsán a analyzován proces personální práce a celkové marketingové řízení …víceAbstract:
The work is focused on the role of human resources in business management , human resources management , communication , teamwork , motivation, building employee loyalty, staff assessment and evaluation methods. Practical part is consists of basic information about the history and organizational structure of the company STILL. Consequently, the practical is described and analyzed the process of personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mjhye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lidské zdroje v systému managementu kvality ve vybraném podniku
Markéta FIALOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Ivana Gyürke -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Tereza Zemánková -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Ondřej Mádr -
Efektivní manažerská komunikace
Anna Řeháková -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku
Hue Ngo Thi Thanh