Bc. Hue Ngo Thi Thanh

Diplomová práce

Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku

Evaluation of marketing communication of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, která nabrala na důležitosti zejména s příchodem internetu a přechodem marketingu do online prostředí. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části práce byla hlavní snaha kladena na vysvětlení, co je to marketingová komunikace, v čem spočívá a jaké jsou její komunikační nástroje a metody k měření její efektivnosti. Druhá část práce …více
Abstract:
This thesis focuses on marketing communication, which gained importance especially with the arrival of the Internet and the marketing transition into the online environment. This work is divided into two parts. In the first part of the work, the main effort was to explain what marketing communication is, what it consists of, and what are its communication tools and methods for measuring its effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.