Autoevaluace učitele a její metody – Bc. Jana Ďatková
Bc. Jana Ďatková
Master's thesis
Autoevaluace učitele a její metody
Teacher s self-evaluation and its methods
Anotácia:
Diplomová práce shrnuje poznatky o aktuálním tématu poslední doby - autoevaluaci učitele. Teoretická část nejprve objasňuje základní terminologii k tématu a rozdíly mezi jednotlivými termíny. Rozpracovává nejběžnější metody autoevaluace, jejich výhody a nevýhody pro učitele. Praktickou část tvoří výsledky výzkumu, který zjišťoval, jaká je povědomost učitelů o různých metodách a jejich používání, a …viacAbstract:
The thesis summarises knowledge of the recent topic - teacher´s self-evaluation. Firstly, the theoretical part reveals the basic terminology of the topic and differences between particular terms. It analyses the most common methods of self-evaluation, their advantages and disadvantages for teachers. Secondly, the practical part is formed by the research findings which assess the teachers´ knowledge …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zzw3v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Psychometrické charakteristiky metody ECR-RS, struktura globální a specifické citové vazby - cross-validizace výsledků české a originální (anglické) verze metody ECR-RS
Aneta Cvrčková -
Testování metody založené na měření tlaku suspenze a standardní hustoměrné metody zrnitostního rozboru
Sára Poláchová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Využití metody Ludmily Mojžíšové s prvky Dornovy metody při řešení menstruačních bolestí
Lucie VRONKOVÁ -
Použití metody digitální obrazové korelace při měření zbytkových napětí pomocí odvrtávací metody
Tomáš Plucnar -
Srovnávání metody posilování RPE a metody procentuálního koeficientu v silovém trojboji
Josef Ornet -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Porovnání metody mikrotunelování a metody řiditelného vrtání v profilech do 400 mm
Marek Skoblej