Vytvoření nové značky prémiových kabinových zavazadel – Adam Chyška
Adam Chyška
Bakalářská práce
Vytvoření nové značky prémiových kabinových zavazadel
Creation of a new brand of premium cabin luggage
Anotace:
Hlavním cílem práce je návrh brandu a marketingového plánu značky zabývající se výrobou a prodejem? kabinových zavazadel. Dílčím cílem práce je budování značky a vytvoření povědomí o nové značce. Marketingový plán bude zahrnovat situační analýzu, definici marketingových cílů, marketingovou strategii – tedy nástroje, které podnik využije k realizaci stanovených marketingových cílů, vč. detailního akčního …víceAbstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to create a brand, marketing plan and campaign for a newly emerging company engaged in the production and sale of luggages. The marketing plan includes a budget, definition marketing strategy and its goals, marketing strategy - tools that the company will use to to set marketing goals, incl. detailed action plan and follow-up. This thesis will contain both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
A Business Plan for a Boarding House
Pavla Trnčáková -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova