Adam Chyška

Bakalářská práce

Vytvoření nové značky prémiových kabinových zavazadel

Creation of a new brand of premium cabin luggage
Anotace:
Hlavním cílem práce je návrh brandu a marketingového plánu značky zabývající se výrobou a prodejem? kabinových zavazadel. Dílčím cílem práce je budování značky a vytvoření povědomí o nové značce. Marketingový plán bude zahrnovat situační analýzu, definici marketingových cílů, marketingovou strategii – tedy nástroje, které podnik využije k realizaci stanovených marketingových cílů, vč. detailního akčního …více
Abstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to create a brand, marketing plan and campaign for a newly emerging company engaged in the production and sale of luggages. The marketing plan includes a budget, definition marketing strategy and its goals, marketing strategy - tools that the company will use to to set marketing goals, incl. detailed action plan and follow-up. This thesis will contain both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON