Podpůrná opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením – Tereza BUBELOVÁ
Tereza BUBELOVÁ
Bachelor's thesis
Podpůrná opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením
Support measures in the system of preschool education for children with visual disabilities
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění informací z oblasti podpůrných opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením. Tato bakalářská práce se skládá z části teoretické a z části praktické. V teoretické části se zabývám nejprve obecnou charakteristikou zrakového postižení. Dále se věnuji problematice podpůrných opatření a při tom čerpám především z nejaktuálnějších vyhlášek …viacAbstract:
The aim of this thesis is to collect information from the area of support measures in the system of preschool education for children with visual disabilities. This bachelor thesis contains both, theoretical and practical part. In the theoretical part, firstly, it is focused on the general characteristics of the visual disability. Further, it is dealt with the issue of support measures. The data are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUBELOVÁ, Tereza. Podpůrná opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová