Měření spokojenosti zákazníků produkční agentury – Lucie Moťková
Lucie Moťková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků produkční agentury
Customer Satisfaction Measurement of Production Agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků se službami produkční agentury Partyman.cz. Práce se dělí se na dvě části – teoretickou a analytickou. Teoretická část zahrnuje charakteristiku služeb, problematiku spokojenosti a metody měření spokojenosti. Agentura Partyman.cz je v této práci popsána pomocí marketingového mixu služeb a faktorů vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická …víceAbstract:
The purpose of this bachelors thesis is to analyze the satisfaction of customers with services of production agency Partyman.cz. The study is divided into two parts – theoretic and analytic. The theoretic part contains the characteristics of services, the issue of satisfaction and the methods of measuring the satisfaction. In this thesis the agency Partyman.cz is described by service marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97261
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Hana Molitorová
- Oponent: Pavlína Pawlasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký