Moravští Chorvati - obraz života a vysídlení v paměti tří generací – Mgr. Lenka Šmídková
Mgr. Lenka Šmídková
Bakalářská práce
Moravští Chorvati - obraz života a vysídlení v paměti tří generací
Moravian Croats - picture of life and displacement in memory of three generation
Anotace:
Tato práce se zabývá životem a rozsídlením moravských Chorvatů. Cílem práce je zobrazit jejich život v původních domovech na jižní Moravě, násilné rozsídlení po druhé světové válce a příchod do nového bydliště v odborné literatuře a a paměti tří generací moravských Chorvatů.Abstract:
This bachelor thesis deals with the life and displacement Moravian Croats. The aim is to portray their life in original homes in southern Moravia, violent displacement after World War II and the arrival at a new residence in literature and memory of three generations of Moravian Croats.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h4pdn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
- Vedoucí: PhDr. Helena Bočková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Chorvatský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vliv rodinného a společenského života na udržování identity moravských, slovenských a gradišćanských Chorvatů
Lenka Šmídková -
Osudy chorvatských Čechů v paměti potomků
Lada Navrátilová -
25 let poté. Odraz sametové revoluce v současné naraci
Oto Polouček -
Vliv rodinného a společenského života na udržování identity moravských, slovenských a gradišćanských Chorvatů
Lenka Šmídková -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková