Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu – Gabriela Chvojková
Gabriela Chvojková
Diplomová práce
Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu
Setting up an effective sales strategy for the B2B service sector
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl popsat, jakým způsobem se vytváří efektivní obchodní strategie na B2B trhu, konkrétně v sektoru služeb. Pomocí mapování několika celosvětově osvědčených obchodních metodologií a procesů se snaží přiblížit, jak by měli v dnešní velice konkurenčním prostředí firmy efektivně obchodovat a plánovat taktiku prodeje. Z praktického hlediska tato práce popisuje nastavení obchodní …víceAbstract:
This diploma thesis aims to explain how effective business strategies are being developed in the B2B market specifically in the service sector. Helping to map several globally-proven business methodologies and processes is trying to figure out how they should effectively trade and plan sales tactics in today's highly competitive business environment. From a practical point of view, this thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71805
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Josef Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71805
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
ESG: identifikace příležitostí pro banku v oblasti „S“
Tomáš Kočí -
Identifikace příležitostí ke zvyšování kvality a bezpečnosti práce ve firmě JSB Match Diabolo s.r.o.
Vojtěch Novák -
Identifikace příležitostí a hrozeb organizace v automobilovém průmyslu
Irena Ondračková -
Elektronická evidence tržeb a její vliv na obchodní činnost podnikatelů v České republice
Maksym Ulyanov -
Metodika výběru a hodnocení obchodních zástupců v Plzeňském Prazdroji a.s.
Jiří Čeněk -
Popis obchodního B2B procesu a jeho ověření ve vybrané technologické firmě
Martin Mlčoch