Gabriela Chvojková

Diplomová práce

Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu

Setting up an effective sales strategy for the B2B service sector
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl popsat, jakým způsobem se vytváří efektivní obchodní strategie na B2B trhu, konkrétně v sektoru služeb. Pomocí mapování několika celosvětově osvědčených obchodních metodologií a procesů se snaží přiblížit, jak by měli v dnešní velice konkurenčním prostředí firmy efektivně obchodovat a plánovat taktiku prodeje. Z praktického hlediska tato práce popisuje nastavení obchodní …více
Abstract:
This diploma thesis aims to explain how effective business strategies are being developed in the B2B market specifically in the service sector. Helping to map several globally-proven business methodologies and processes is trying to figure out how they should effectively trade and plan sales tactics in today's highly competitive business environment. From a practical point of view, this thesis describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Josef Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71805