Rozvoj resilience osobnosti žáka s ADHD z pohledu učitelů – Ing. Zuzana RUCKÁ
Ing. Zuzana RUCKÁ
Master's thesis
Rozvoj resilience osobnosti žáka s ADHD z pohledu učitelů
Development of resilience of ADHD pupil personality from the perspective of teachers
Abstract:
Předložená diplomová práce pojednává o dětech se syndromem ADHD a o možnostech rozvíjení resilience. Zaměřuje se na problematiku protektivních a rizikových faktorů, které ovlivňují schopnost resilience.Abstract:
The presented diploma thesis deals with children with ADHD syndrome and the possibilities of developing resilience. It focuses on the issue of protective and risk factors that affect the ability to resilience.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUCKÁ, Zuzana. Rozvoj resilience osobnosti žáka s ADHD z pohledu učitelů. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Jana Peňázová -
Vývoj pojetí snu u dětí předškolního, mladšího školního a staršího školního věku
Nikola Kašubová -
Děti mladšího školního věku v digitálním světě
Kamila Jančíková -
Výchovné přístupy rodičů a prarodičů k dítěti mladšího školního věku ve vícegenerační rodině
Anna Pikartová -
Rizika užívání sociálních sítí dětmi mladšího školního věku
Tereza Beranová -
Prevence infekčních a neinfekčních chorob u dětí mladšího školního věku
Alena Dvořáková