Návrh strategie vstupu ukrajinské oděvní firmy Yözh na unijní trh – Vladyslav Mohylat
Vladyslav Mohylat
Bachelor's thesis
Návrh strategie vstupu ukrajinské oděvní firmy Yözh na unijní trh
Proposal for an entry strategy for the Ukrainian garment company Yözh into the EU market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vybrat pro ukrajinskou firmu Yözh trh pro její zahraniční expanzi a doporučit pro ni vhodnou formu vstupu. Teoretická část zahrnuje rešerši literatury, která obsahuje přehled strategií vstupu MSP na zahraniční trhy, analýzu problémů ukrajinských firem při vstupu na trh EU a popis současného stavu textilního průmyslu, e-commerce a analýzu firem v krizových situacích. Praktická …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to select a market for the Ukrainian company Yözh for its foreign expansion and to recommend a suitable mode of entry. The theoretical part includes a literature review of SME entry strategies into foreign markets, an analysis of the problems Ukrainian firms face when entering the EU market, and a description of the current state of the textile industry, e-commerce …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92150
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Iveta Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Analýza mikroprostředí společnosti Systém asistovaného hubnutí s.r.o.
Simona Velíšková -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný