Návrh strategie vstupu ukrajinské oděvní firmy Yözh na unijní trh – Vladyslav Mohylat
Vladyslav Mohylat
Bakalářská práce
Návrh strategie vstupu ukrajinské oděvní firmy Yözh na unijní trh
Proposal for an entry strategy for the Ukrainian garment company Yözh into the EU market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vybrat pro ukrajinskou firmu Yözh trh pro její zahraniční expanzi a doporučit pro ni vhodnou formu vstupu. Teoretická část zahrnuje rešerši literatury, která obsahuje přehled strategií vstupu MSP na zahraniční trhy, analýzu problémů ukrajinských firem při vstupu na trh EU a popis současného stavu textilního průmyslu, e-commerce a analýzu firem v krizových situacích. Praktická …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to select a market for the Ukrainian company Yözh for its foreign expansion and to recommend a suitable mode of entry. The theoretical part includes a literature review of SME entry strategies into foreign markets, an analysis of the problems Ukrainian firms face when entering the EU market, and a description of the current state of the textile industry, e-commerce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92150
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Iveta Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Analýza mikroprostředí společnosti Systém asistovaného hubnutí s.r.o.
Simona Velíšková -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova