Prognóza vývoje mediální krajiny a čtenosti českého tisku – Bc. Jan Bredl
Bc. Jan Bredl
Master's thesis
Prognóza vývoje mediální krajiny a čtenosti českého tisku
Perspective of the Media landscape development and Reading ratio of the Czech Press
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou vývoje české mediální krajiny a čteností českého tisku. Cílem této práce je popsat historii, respektive historické milníky v tomto vývoji, vymezit současný stav české mediální krajiny s akcentací na tiskový trh a na základě těchto poznatků vytvořit prognózu následujícího vývoje. V diplomové práci se dále zabývám nástupem Nových médií a procesem transformace tiskového …moreAbstract:
The thesis covers the development of Czech media landscape and readership of the Czech press. The aim of this paper is to describe the history, or historical milestones in this development, define the current state of the Czech media landscape with emphasis on the print market, and on this basis create a prognosis of subsequent events. The diploma thesis focuses on the advent of new media and the transformation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j2iie/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje lifestylového měsíčníku JOY
Maria-Anna Omoscharka -
Prognóza vývoje mediální krajiny a čtenosti českého tisku
Martin Práger -
Oligarchizace české mediální krajiny a vliv na mediální obsahy
Klára SOBOLČIKOVÁ -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová -
Vstup časopisu Reportér na český mediální trh
Michal BAJNOK -
Mediální trh v České republice
Jan Stuna -
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová -
Mediální trh v ČR
Diana Kovalčuková