Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích – Markéta Jarošová
Markéta Jarošová
Diplomová práce
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Marketing communication strategy of Cosmetica Bohemica on social media
Anotace:
Tato práce se zabývá strategií marketingové komunikace na sociálních sítích firmy Cosmetica Bohemica a nabízí možnosti jejího zlepšení. Marketing na sociálních sítích je silným nástrojem, který umožňuje obchodníkům navázat kontakt se zákazníky. Teoretická část práce se skládá z definice marketingové komunikace, představení firmy Cosmetica Bohemcia a její dosavadní marketingovou komunikaci a charakteristiku …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the strategy of marketing communication on the social media of the company Cosmetica Bohemica and offers opportunities for its improvement. Social media marketing is a powerful tool that allows marketers to make contact with customers. The theoretical part of the diploma thesis consists of the definition of marketing communication, the introduction of the company Cosmetica …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Kamila Kočí -
Strategie marketingové komunikace pro startup
Ivana Štouračová -
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Anna VOJÁČKOVÁ -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Návrh strategie marketingové komunikace firmy Cavalier
Jakub Kolář