Reklama a její působení na spotřebitele – Tereza Magdalena TESAŘOVÁ
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ
Bakalářská práce
Reklama a její působení na spotřebitele
Advertising and its effects on consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu reklamy na náhodný vzorek lidské veřejnosti a vlivu zvolených reklam využívajících emoční apely na vybrané respondenty. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem reklama, tato část se zabývá zejména zařazením reklamy do složek komunikačního mixu, významem barev v reklamě, popisem reklamních …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the research of the influence of advertising on a random sample of the public and the influence of the selected advertisements using emotions on the selected respondents. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the concept of advertising, deals with the inclusion of advertising in the components …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TESAŘOVÁ, Tereza Magdalena. Reklama a její působení na spotřebitele. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery
Marek Zahrádka -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem
Jana Kovářová -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
La teoría del humor y la traducción del humor audiovisual en el largometraje La Vida de Brian por Los Python
Anna MORALES -
Mezigenerační rozdíly ve smyslu pro humor
Tereza Zapletalová -
Humor dětí předškolního věku
Helena Heinrichová -
Humor a šikana v pracovním prostředí
Adéla Seidelmannová